Ayat-ayat manis :
Assalamualaikum , enjoy reading here ! :)
Ahlan Wahsalan :D: Dapat Bilik Baru

Dapat Bilik Baru



Assalamualaikum ! Lame tak update . Takde mase maa ! hehe . Okayy , bilik baru ? bukan ape pon , baru pas kemas , tu pasai rase cam dapat bilik baru . Bukannya ape , bilik aku nan kakak aku tu da macam stor tao ! macam-2 bende ade . Sampaikan kiteorang pon malas nak kemas . Biar je selerakk . Yelah , da bilik pon orang rumah kami letak macam-2 sampai tak macam bilik . Mane kami tak fedup . Kalau korang masok bilik kami sebelom dikemas tadi . Perghhh ! bilik jantan pon kalah ! HAHA

Tapi , tu lahh . Memang tersangat-2 lahh penat mengemas tadi . Dahlahh tengah puasa kann . Macam-2 benda berat aku and akak aku buat , angkat almari lahh , angkat besi tempat letak TV tu lagi . Walaweee ! Berat + Penad wooo ! Tapi , naseb baek lahh aku nan akak aku memang dah biasa wat keja-2 berat cam keja lelaki ni . Papepon , puas hati lahh tengok perubahan bilik kiteorang kann ! HAHA

Lepas ni  , aku and akak aku cadang nak cat bilik pulokk . Tapi taktau lahh colour ape . Aku nak colour TURQUOISE ! Tapi akak aku cakap , risau terang sangat . Hmm , takpelahh . Btw , bgi korang , colour ape yang cantek ea ? hehe .