Ayat-ayat manis :
Assalamualaikum , enjoy reading here ! :)
Ahlan Wahsalan :D: Jangan Mudah Percaya

Jangan Mudah Percaya

Siapalah ku ini , untuk meminta buih , yang memutih . Menjadi permaidani seperti mana , yang tertulis dalam novel cintaa .♪♫♪♫~~

Assalamualaikum ~ Alhamdulillah . Harini genap 8 hari dah berpuasa . Hope Allah bagi kesempatan untuk teros bernyawa lagi dalam Ramadhan taon ni . Aamiin . Okay , back on our topic ! JANGAN MUDAH PERCAYA ! jangan percaya sape ? of course kepada kaum adam wahai kaum hawa . Kite kene engat , laki niy panday maen janji , ayat manis lebih manis dari madu . Padahal , hapee ponn takde .

Okay , aku geram bukan sebab aku gaduh nan supermann aku , Tapi , memang macam-2 dah aku pernah lalui kes-2 camni . So , aku nak engatkann lah . Actually , dgn supermann aku ni pon , aku bukan caye sangat . Tak berani wooo nak caye mati-2ann kat dye . nanti diri sendiri gak merana . hewheww ~

Tu jea yg aku nak cakap . Engat , JANGAN MUDAH PERCAYA , NANTI DIRI SENDIRI YANG MERANA :D