Ayat-ayat manis :
Assalamualaikum , enjoy reading here ! :)
Ahlan Wahsalan :D: Hilang skit beban :D

Hilang skit beban :D

*cantekk tak hair cut neh? HAHA*


Hye peeps ! nampak tak tajuk tuhh ? nak tao beban ape yg hilang ? actually bukan beban yg berat sgt ponn . Juz , aku baru pas potong rambot tadi . HAHA . mmg selesa dahh skett skunk . Sblom nehh , rmbot pnjang . Susah mao jage . Nak ikat lahh . Rimas sgt-2 . Auntie-2 aku sume ckp , syang aku ptong rmbot . Mane takk nye , sblom neh rambot aku dah pnjang smpai pinggang dahh ponn .

Tapi nak wat camne kann . Dah rimas . Aku g potong rmbot aku nan NASH ! dye ponn potong rmbot gakk . same syle with me ! hee . Ade ke , mule-2 tu , auntie tu soh aku potong rmbot cam yg pic kat atas tuh . Munk carikk nahas lahh nn mama aku kann . Last-2 juz mntak ptong layer pndek .

k lahh . we stop here kay my dear ! BTW . i LOVE this new hair ! :)