Ayat-ayat manis :
Assalamualaikum , enjoy reading here ! :)
Ahlan Wahsalan :D: Biar mimpi sampai ke bintang

Biar mimpi sampai ke bintang

*Dream*


Ceh ! tengok je tajuk atas tu . mesti korang teros teringat kat RANDY PANGALILA kann ?  tamo tipu2 ta baek . hehe . Actually kann . aku sedih gilerr beb ! Aku nak gilerr tengok citer neh . Bape lame aku tunggu nak tengok citer nehh . AND , bile tibe mase dye , aku ponn tengok lahh cite neh . TAPI sedang aku khusyuk tengok citer neh .

Tibe-2 ade orang g tukar channel laen . perghhhhh ! mendap teros aku ! menanges takk berlagu dibuadd nye ! aku nakk tengokk ! Then , disebabkan terlampau kuciwa , aku ponn masokk bilekk . TIDOO ! sobs sobs :'( . Tapi takpe lahh . Tunggu jelahh ulangan dye yg laen kannn . 

Korang lao ade nmpakiklan pasal ulangan dye nanti . Korang gtao lahh yee ! Jasa baek korang amatlah dihargai sangat2 ! Ape2 ponn . Rase sedih tu tetap ade . Dapat tgk Randy kejapp je . Tak sampai 15 min ponnn . Grrrrrr~ k lahh . smpai sini jelahh . Aku nak bwak hati yg lara neh g jauh-2 . 

Cewohhh ! gedik gilerr habaq mai kat ang ! hahaha . oppppss ! sori-2 . k lahh . daaa~ :)