Ayat-ayat manis :
Assalamualaikum , enjoy reading here ! :)
Ahlan Wahsalan :D: Cerita Tentang Hati

Cerita Tentang Hati


Bismillahirahmanirrahim

Almost 7 month tak buka blog ni, bersawang penuh labah labah dah . And now , harini baru terbuka hati nak buka balik . Hihi . Okay ! cerita tentang terbuka hati , harini Nad nak cerita sedikit tentang hati ! Alright , like we all know , setiap orang punya hati dan perasaan right . Same goes to me . Hm , beberapa hari ni , hati ni rasa serabut je . Tak tahu apa yg difikirkan .

Hati , maybe berapa harini dah terlampau jauh dariNya kot . Thats why dia uji macam ni . Agar kembali balik dekat Dia . Mengadu balik kepada empunya hati yang sebenar . Allahu Allah , jauh macam mana pun aku jatuh , Dia still ada untuk aku . Still ada untuk aku kembali dan mengeluh segala rasa yang terbuku dalam hati kala tiada sorang pun yang sudi nak dengar rintihan hati aku ni .

Hati , macam mana pun kau sakit , macam mana pun kau terluka sebelum ni . Jangan pernah bersedih ya ! I will make sure that yang aku takkan buat kau sakit lagi . Macam mana ? well , be more careful after this . Letak hati pada Allah dan Rasul yang utama dan selit selalu dalam doa agar tak jatuh pada orang yang salah dah lepas ni . InshaAllah :)

p/s: Mungkin aku pernah jahil dan terjatuh berulang kali ke lembah dosa pada masa lalu , tapi akan ku cuba bangun dan berlari dari kesilapan lama :')