Ayat-ayat manis :
Assalamualaikum , enjoy reading here ! :)
Ahlan Wahsalan :D: Buka buku baru bersama dia

Buka buku baru bersama dia

|meow|


Assalamualaikum and hye alls ! dah sebulan tak update blog niy kan . Tibe-2 hari ni baru rase free nak menaip . So , ape gosip kite hari niyy nyah ? nak tao ke ? bace lah title entry toh . hewhew *tergediks pulokk* . Okay . Alhamdulillah aku dah starting belajar melupakan capital I , and now belajar untuk menyayangi si dia yg lebih menghargai kehadiran aku di sisi nyaa~ *wahh ayat kauu !*

Akhir nya aku sedar , tak spatut nyaa aku tunggu someone yg hanya cari aku bila perlu . Alhamdulillah kehadiran si dia yg baru niy , dah berjaya bukak kan hati aku untuk cuba belajar menerima org laen . Anyway , walaupon dye niy agak keras kepala , tapi fist time gak lahh aku dapat boyfie yg sekepala nn aku . Happy sgt-2 nan si dia . Hope happy tu akan berkekalan sampai bila-2 kannn .

p/s : I LOVE YOU MUHAMMAD SHAHIRAN :)