Ayat-ayat manis :
Assalamualaikum , enjoy reading here ! :)
Ahlan Wahsalan :D: Hang bersama family tersayang

Hang bersama family tersayang

Assalamualaikum w.b.t

Hye sume ! arini aku nak kongsi detik-2 bahagia *cewoh ayat* aku nan family . hoho~  Skarang kann cuti skolahh sempena Tahun Baru Cina . Btw , GONG XI FA CAI pade sume yg mnyambut perayaan ini :) Okayy . Cuti sekolahh kali niy . Ayah and Mak bawak kiteorang gi mandi mande kat Hotspring , Sungkai . Kat perakk je . Tapi abang aku tak ikot . Dye da balek kolej dulu .

Kiteorang kua umahh lam kol 9.30 . Sampayy ta egt kol bape . hehe . Byaran tok entry nye , RM12.00 for 12 y/o and above . Situation kat sane , best lahh jugakk . Ade kolam air panas and others . Keliling dye ade pokok kelape sawitt . Da macam lam hutan ponn ade aku tengokk . HAHA .

Kat sane , korang boleh rebus telurr tao . Yelahh . ade kolam air panas kann . Aku ta nak buad . takodd ! yelah . kang tak pasal-2 . bukan telur yg direbus , aku yg dirbus coz termasok lamm tu . hee . Lepas habes mndi-2 sume , kiteorang ponn balekk . tu je . hehe *borinkk kan entry aku* hoho~ ><


 BTW , i LOVE my family*